Winkelmand

Aanbod

Bekijk hieronder alle cursussen & workshops

Uitjes op maat

Ben je op zoek naar een leuk en origineel uitje op maat in Utrecht of op locatie? Neem dan contact met mij op!

Originele bedrijfsuitjes

Boek een echt origineel bedrijfsuitje Utrecht! Leuk, leerzaam en lekker! Verschillende combinaties mogelijk!

Excursie of masterclass

Boek een aanstekelijke lezing of masterclass over bijen en wat wij kunnen leren van hun (bedrijfs)processen.

Overzicht uitjes & workshops

Workshop / wandeling: Stilstaan bij

Wageningen
14.00 tot 18.00 uur

Data nog niet bekend

Samen met Li An Phoa van Spring College en imker Sonne Copijn wandelen we door een oerlandschap; de uiterwaarden van Wageningen

LEES MEER

Kennismaking natuurlijk imkeren

Groenekan
13.00 tot 17.30 uur

Data vooraf bepaald

Maak kennis met de wereld van de bijen en oriënteer je op jouw bij-drage? Wordt je imker? Zorg je voor meer voedsel voor bijen?

LEES MEER

Theaterverhaal

Groenekan of op locatie
Duur 1 uur

Datum op aanvraag

Een levendige, beeldende, live experience waarin je wordt meegenomen in het leven van een bijenvolk.

LEES MEER

Imkercursus natuurlijk imkeren

Groenekan
18 bijeenkomsten

Data vooraf bepaald

Een ervaringsgerichte training parallel aan het bijenjaar. Hierna ben je bekwaam om zelf met bijen te beginnen: een imker “uit de dop”

LEES MEER

BijZonder diner met theater

Groenekan
17.00 tot 22.00 uur

22-6 / 16-9 / op aanvraag

Geniet van een bijendiner in de boomgaard van Landhuis Welgelegen en het Theaterverhaal Door het Oog van de Bijen!

LEES MEER

Origineel uitje: Bee High Tea

Groenekan
14.30-17.00 uur

Datum op aanvraag

Geniet van een heerlijke biologische Bee High Tea in de sprookjesachtige tuin en kijk mee in een bijenvolk.

LEES MEER

Workshop: Bijen en Bijentuinen

Groenekan
14.00-17.30 uur

Data vooraf bepaald

In deze workshop leer je over de bijzonderheden van bijen, ga je kijken in een volk en ontwerp je je eigen bijentuin.

LEES MEER

Familie uitje: Hoe kijkt een bij?

Groenekan
14.00 tot 16.30 uur

Data vooraf bepaald

Kom kijken bij de bijen, proef verse honing en het bekijk het levendige en beeldende theaterverhaal!

LEES MEER

Volg ons op Facebook

Nieuwsbrief

Contact

Bijen & Bedrijf
Groenekanseweg 90A
3737 AH Groenekan

Tel: 06 – 22584818
Mail: sonne@bijen-en-bedrijf.nl

Naar contactpagina >>