Winkelmand

BIJENWORKSHOPS

Originele workshops Utrecht

Originele Workshop Utrecht

Ben je op zoek naar een originele workshop Utrecht? In deze workshop leer je over de bijzonderheden van bijen, ga je kijken in een volk en ontwerp je je eigen bijentuin. De bijentuin biedt aanvulling op het voedsel in de omgeving. Samen met de bijen kun je het hele jaar door genieten van bloeiende planten!

Workshop op maat?

Wilt u een workshop op maat en/of op locatie? Neem contact op om de mogelijkheden door te spreken!

Ook voor bedrijven!

De workshop Bijen & Bijentuinen is ook geschikt voor bedrijven. Ontwerp samen met je team jullie eigen Bijen Bedrijfstuin.

Wist je dat?

Bijen & Bedrijf naast originele workshops Utrecht en op locatie ook hele leuke, leerzame en lekkere bijenuitjes organiseert? Bekijk hieronder een greep uit het aanbod.

Workshop / wandeling: Stilstaan bij

Wageningen
14.00 tot 18.00 uur

25 maart 2017

Samen met Li An Phoa van Spring College en imker Sonne Copijn wandelen we door een oerlandschap; de uiterwaarden van Wageningen

LEES MEER

Workshop: Bijen en Bijentuinen

Groenekan
14.00-17.30 uur

Data vooraf vastgesteld

In deze workshop leer je over de bijzonderheden van bijen, ga je kijken in een volk en ontwerp je je eigen bijentuin.

LEES MEER

Bekijk ook eens...

Origineel uitje: Bee High Tea

Groenekan
14.30-17.00 uur

Datum op aanvraag

Geniet van een heerlijke biologische Bee High Tea in de sprookjesachtige tuin en kijk mee in een bijenvolk.

LEES MEER

BijZonder diner met theater

Groenekan
17.00 tot 22.00 uur

26 juni 2016 en op aanvraag

Geniet van een bijendiner in de boomgaard van Landhuis Welgelegen en het Theaterverhaal Door het Oog van de Bijen!

LEES MEER

Familie uitje: Hoe kijkt een bij?

Groenekan
14.00 tot 16.30 uur

Data vooraf bepaald

Kom kijken bij de bijen, proef verse honing en het bekijk het levendige en beeldende theaterverhaal!

LEES MEER

Volg ons op Facebook

Nieuwsbrief

Contact

Bijen & Bedrijf
Groenekanseweg 90A
3737 AH Groenekan

Tel: 06 – 22584818
Mail: sonne@bijen-en-bedrijf.nl

Naar contactpagina >>